Seinäjoen sairaalanmäen asiakaspysäköinnin maksullisuudesta kehkeytyi vaalivuoden kummallisin poliittinen näytelmä. KUVA: TOMI KOSONEN
Marraskuun 16. päivänä 2020 Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin valtuusto hyväksyi yksimielisesti talousarvion vuodelle 2021 ja toiminta- ja taloussuunnitelman vuosille 2022–2023. Valtuusto päätti myös kolmen vuoden säästöohjelmasta, johon sisältyi asiakaspysäköinnin maksullisuus. Sen tuotoiksi laskettiin vuosittain 550 000 euroa eli yhteensä 1,65 miljoonaa euroa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut