Seinäjoen Graffitilandia on avoinna vielä tämän kesän.
Kuva: Jaakko Elenius
Seinäjoen ja Vaasan Graffitilandiat valmistautuvat parhaillaan kesäkauden avajaisiin. Seinäjoen Graffitilandialle kesä on viimeinen. Yksi kaupungin suosituimmista käyntikohteista lopettaa toimintansa elokuussa.
Syy lopettamiselle on yksiselitteinen.
– Meiltä lähtee tilat alta. Omistaja myy hallin. Ei ole paikkaa, missä jatkaa, sanoo Katukulttuuri ry:n yhdistyksen puheenjohtaja Aku Siik.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut