Asiakkaiden tilit näkyvät taas normaalisti Nordean verkkopankissa

Nordea ilmoitti aamulla Twitterissä ongelmista verkko- ja mobiilipalveluissaan. LEHTIKUVA / VESA MOILANEN
Nordea ilmoitti aamulla Twitterissä ongelmista verkko- ja mobiilipalveluissaan. LEHTIKUVA / VESA MOILANEN

Nordea-pankin asiakkaiden tilit näkyvät jälleen normaalisti verkko- ja mobiilipankkipalveluissa. Nordea kertoo vian korjaamisesta Twitterissä. Myös Nordean viestinnästä vahvistetaan STT:lle, että häiriö on korjattu.

Vika vaikutti osaan Nordean asiakkaista tänä aamuna niin, että heidän tilinsä eivät näkyneet verkko- ja mobiilipankeissa. Nordean viestinnästä ei kerrottu STT:lle, mistä vika johtui.

Nordealla oli vastaavia ongelmia huhtikuussa. Tuolloin osalla asiakkaista esimerkiksi säästötilin saldo saattoi näyttää verkkopankissa virheellisesti nollaa.

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Tilaa Ilkka-Pohjalaisen uutiskirje

Saat tuoreimmat uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiisi

Tilaa uutiskirje