Kuvituskuva/Arkisto
Omakotitalon aurinkopaneelijärjestelmän turvakytkin syttyi palamaan sunnuntaina Ilmajoella.
– Seinä mustui ja turvakytkin on entinen, Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitokselta kerrotaan.
Suurilta palovahingoilta vältyttiin onnistuneen alkusammutuksen ansiosta.
– Isäntä oli mallikkaasti suorittanut alkusammutuksen. Hän oli sammutuspeitteellä tukahduttanut palon.
Pelastuslaitos sai hälytyksen Jokelankujalle kello 12.14.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut