Kouluviikko alkoi suruviestillä. Arkistokuva.
Kuva: Kari Löfhjelm
Koulu sai sunnuntaina suruviestin.
Vaasalaisen Merenkurkun koulun opettaja menehtyi viikonloppuna onnettomuudessa.
Yläkoulun opettaja joutui pyöräilyonnettomuuteen ja menehtyi siitä saamiinsa vammoihin lauantaina.
Koulussa käsiteltiin tapahtunutta oppilaiden kanssa maanantaina. Opettajan muistoksi pidettiin myös hiljainen hetki.
Oppilaille on tarjolla keskusteluapua oppilashuollon henkilöstön kanssa, kerrotaan koulun Wilma-viestissä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut