Alma Media kasvoi ja digitalisoitui alkuvuonna vahvasti

Alma ennakoi, että digitaalisen mainonnan, median ja palveluiden kysyntä jatkaa kasvuaan. LEHTIKUVA / MIKKO STIG
Alma ennakoi, että digitaalisen mainonnan, median ja palveluiden kysyntä jatkaa kasvuaan. LEHTIKUVA / MIKKO STIG
  • STT
Jaa artikkeli

Mediakonserni Alma Median tammi-maaliskuu sujui kasvun merkeissä. Oikaistu liikevoitto kasvoi yli 77 prosentilla ja nousi 19,6 miljoonaan euroon. Liikevaihto kasvoi 31 prosenttia 76 miljoonaan.

Alma ennakoi, että digitaalisen mainonnan, median ja palveluiden kysyntä jatkaa kasvuaan. Digitaalisen liiketoiminnan osuus konsernin liikevaihdosta jatkoi alkuvuonna kasvuaan ja ylsi lähes 80 prosenttiin. Vuosi sitten osuus oli hiukan yli 74 prosenttia.

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Kommentoi

Kommentoidaksesi sinun tulee olla kirjautuneena Facebookiin

    Jaa artikkeli

    Tilaa Ilkka-Pohjalaisen uutiskirje

    Saat tuoreimmat uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiisi

    Tilaa uutiskirje