Samu Konttinen kävi joulukuussa Seinäjoella Loihteen sijoittajatapaamisessa.
Kuva: Annukka Latvala
Tuhansien eteläpohjalaisten piensijoittajien omistama turva- ja digiyhtiö Loihde aloittaa muutosneuvottelut.
Yhtiöstä saattaa joutua lähtemään enintään 45 työntekijää. Lomautuksia voi tulla enintään 40 henkilölle. Lisäksi joihinkin työtehtäviin saattaa tulla muutoksia.
Tavoitteena on parantaa kilpailukykyä, kannattavuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta, yhtiö kertoi tiedotteessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut