Suomalaiset suuntaavat verkko-ostoksille yhä useammin kotimaisiin kauppoihin

Kaikista digiostoksista ruoka edustaa jo merkittävää osuutta. LEHTIKUVA / ANTTI AIMO-KOIVISTO
Kaikista digiostoksista ruoka edustaa jo merkittävää osuutta. LEHTIKUVA / ANTTI AIMO-KOIVISTO
Jaa artikkeli

Kotimaisten verkkokauppojen markkinaosuus on kasvanut viime vuosina, kertoo Kaupan liitto. Pääekonomisti Jaana Kurjenojan tekemän, digiostamista selvittävän tutkimuksen mukaan 64 prosenttia suomalaisten digiostoksista tehtiin viime vuonna kotimaisissa verkkokaupoissa. Vuonna 2...

Haluatko lukea artikkelin?

I-P Digi -tilauksella pääset lukemaan tämän ja paljon muita kiinnostavia artikkeleita.

Tilaa Ilkka-Pohjalaisen uutiskirje

Saat tuoreimmat uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiisi

Tilaa uutiskirje