TIIKERIT – JYMY 7–8 ja. (2–5, 3–1, 2–1, 0–1)
Nurmon Jymyn viikonvaihde salibandyn miesten F-liigassa kartutti pistetiliä viiden pisteen verran, kun Jymy kuritti pääkaupunkiseudun joukkueita. Lauantaina Jymy voitti ErVi:n ja jatkoi samaa tahtia sunnuntaina Vantaalla kukistamalla Tiikerit jatkoajalla.
– Olen todella tyytyväinen viikonloppuun. Kaksi isoa askelta eteenpäin eli viisi sarjapistettä ja nousu voittoon jatkoajalla, Jymyn valmentaja Jarmo Eteläaho tuuletti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut