Niko-Arttu Perälä teki Jymyn toisen maalin.
Kuva: Jaakko Elenius
JYMY–OLS 4–3 ja.
(1–1, 2–1, 0–1, 1–0)
Nurmon Jymy oli selkä seinää vasten salibandyn F-liigan runkosarjan viimeisessä ottelussaan Oulun Luistinseuraa vastaan. Vähintään yksi piste tarvittiin sarjapaikan varmistamiseen, muuten edessä olisi ollut karsintasarjaan joutuminen.
Ottelun alku oli varovaista peliä ja vieraat hallitsivat pelin kulkua.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut