Puolustaja Eetu Sariola ja muut jymyläiset ovat pelanneet mainion alkukauden. Kuva on Jymyn lauantaisesta kotiottelusta.
Kuva: Tanja Korpela
INDIANS–NURMON JYMY 6–7 (1–2, 2–3, 3–2)
Nurmon Jymy on voittanut salibandyn F-liigassa kolme peräkkäistä ottelua juuri ennen MM-kisataukoa.
Sunnuntaina Jymy kukisti Espoossa Westend Indiansin 6–7. Indians-voittoa edelsivät kotivoitto FBC Turusta ja vierasvoitto EräViikingeistä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut