Niko-Arttu Perälä viimeisteli Nurmon Jymylle kaksi maalia runkosarjan päätöskierroksella.
Kuva: Juha Käenmaki / F-liigan kuvapankki
NURMON JYMY–FBC TURKU 5–6 JA. (0–2, 1–1, 4–2, 0–1)
OLS–SPV 5–4 JA. (1–1, 2–1, 1–2, 1–0)
Nurmon Jymy hävisi salibandyn F-liigan runkosarjan päätöskierroksen kotipelinsä lauantaina. Silti ilo oli joukkueessa ja lähes 600 katsojan keskuudessa ylimmillään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut