Salomo Määttä (kesk.) oli Jymyn alivoimapelin tukipilareita sunnuntaina Steelersiä vastaan. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
STEELERS–NURMON JYMY 5–3 (1–0, 1–1, 3–2)
Hämeenlinnalainen Steelers pohjusti ylivoimaosumilla voittonsa Nurmon Jymystä salibandyn F-liigan ottelussa sunnuntaina.
Steelers teki kolme ylivoimamaalia, yksi maali tuli rangaistuslaukauksella ja yksi tasakentällisin.
Jymyllä oli tuhannen taalan hetki kolmannen erän puolivälissä, kun se pääsi tilanteessa 3–1 pelaamaan viidellä kolmea vastaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut