Yli­voi­mas­ta sekä iloa että myrkkyä Stee­ler­sin ja Jymyn koh­taa­mi­ses­sa

Hämeenlinna, Seinäjoki
Salomo Määttä (kesk.) oli Jymyn alivoimapelin tukipilareita sunnuntaina Steelersiä vastaan. Arkistokuva.
Salomo Määttä (kesk.) oli Jymyn alivoimapelin tukipilareita sunnuntaina Steelersiä vastaan. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen

STEELERS–NURMON JYMY 5–3 (1–0, 1–1, 3–2)

Hämeenlinnalainen Steelers pohjusti ylivoimaosumilla voittonsa Nurmon Jymystä salibandyn F-liigan ottelussa sunnuntaina.

Steelers teki kolme ylivoimamaalia, yksi maali tuli rangaistuslaukauksella ja yksi tasakentällisin.

Jymyllä oli tuhannen taalan hetki kolmannen erän puolivälissä, kun se pääsi tilanteessa 3–1 pelaamaan viidellä kolmea vastaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä