Kuvituskuva. Kuva: Eetu Sillanpää
ILMAJOKI
Kahdeksan vuoden tuulivoimaprojekti tuli päätökseensä maanantaina Ilmajoen kunnanvaltuustossa.
Valtuusto päätti äänin 32-2, että tuulivoiman vaiheyleiskaavan jatkovalmistelu lopetetaan.
Asia herätti valtuustossa keskustelua kahden lähes tunnin ajan. Puheenvuoroja jaettiin runsaasti. Toiset puhuivat tuulimyllyjen terveyshaitoista ja muista ongelmista, toiset muistuttivat, että tuulivoima-alueet tuovat kuntaan rahaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut