Havainnekuva Wasa Stationista.
Kuva: YIT
Maanantaina kokoontunut Vaasan kaupunginhallitus päätti esittää kaupunginvaltuustolle päätöstä, jossa kaupunki on vuokralaisena Wasa Stationin tiloissa omistamisen sijaan.
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Maria Tolppanen (sd.) kertoo, että monen muun investoinnin keskellä ja maailman muuttuessa vuokralaisena olo ei rasittaisi kaupungin tasetta.
Yrittäjiä on, rahoittajia etsitään
YIT:n etsii hankkeeseen rahoittajia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut