Opastekylttejä on jo pystytetty Seinäjoen keskussairaala-alueen pysäköintipaikoille.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen keskussairaalan alueella tulee keskiviikkoaamusta alkaen käyttöön maksullinen asiakaspysäköinti.
Keskussairaalan, Y-talon ja M-talon pysäköinti on maksullista maanantaista perjantaihin kello 7–18. Muina aikoina pysäköinti on maksutonta.
Pysäköintialueille tulee asiakkaille ohjeet pysäköinnistä ja pysäköinnin maksamisesta.
Parkkialueilla ei silti ole alkuvaiheessakaan pysäköintioperaattorin tai hyvinvointialueen henkilöstöä opastamassa ja ohjeistamassa tai vastaamassa kansalaisten mahdollisiin ihmettelyihin ja kysymyksiin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut