Kauhavan kaupunginjohtaja Markku Lumio sanoo tekevänsä kevään aikana arvion siitä, voiko hän jatkaa työssään. Arkistokuva.
Kuva: Mia Kärkkäinen
Komiat-lehti kertoi torstaina, että Kauhavan kaupunginjohtaja Markku Lumion erottamisprosessin laukaisi 31.3. Uumajaan tehty risteily, jolla oli mukana kaupungin päättäjiä.
Risteilyn jälkeen kaupunginhallituksen jäsen Tiina Roumio (kesk.) teki Lumion käytöksestä huomautuksen, jonka hän lähetti kaupunginhallituksen puheenjohtaja Teemu Hakalalle (kesk.).
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut