Kuvassa KAJ esiintyy metsäisissä tunnelmissa.
Kuva: Stina Stjernkvist
Euroviisujen jälkeiset tunnelmat Vöyrillä ovat hyvät. Näin kertoo Vöyrin kunnanjohtaja Jan Finne sunnuntaina iltapäivällä.
– Olemme täällä iloisia ja tyytyväisiä, vaikka voittoa ei tullutkaan. Nelossija on todella hieno sijoitus, Finne sanoo.
Hän kertoo, että lauantaina illalla Vöyrin Norrvallan Euroviisu-juhlissa oli hieno tunnelma.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut