Yleisöltä

Tätä mieltä tänään: "Seuraavan kerran kun sinulle toivotetaan hyvää päivänjatkoa, katso myyjää silmiin, hymyile ja sano: Kiitos samoin. Saatat yllättyä aivan uudenlaisesta mielialasta."

Kirjoita viestiin MIELIPIDE oma mielipiteesi ja lähetä viesti numeroon 13523.
Kirjoita viestiin MIELIPIDE oma mielipiteesi ja lähetä viesti numeroon 13523.

Moni vanhempi sitoo lapsensa syöttötuoliin omassa kodissaan, jotta lapsi ei putoaisi korkealta, pidän tätä suojeluna ja rakkautena lasta kohtaan, kukaan ei varmaan toivo, että lapsi tippuisi ja loukkaisi itsensä.

Sinä, joka pahoitit mielesi, kun myyjä tarjosi palvelua, ja toivotti hyvää päivän jatkoa! Taidat olla sama henkilö, joka taannoin pahoitti mielensä, kun tarjoilija toivotti hyvää ruokahalua? Mitä jos hakisit ammattiauttajalta apua mielipahaasi ja itsetunto-ongelmiisi?

Olimme 60-luvulla 3:n lapsen kanssa ilman tukiverkkoa äitinä kotona, lapsilisä tuli 3 kuukauden välein, todella sai katsoa mitä huomenna syödään.

Jotkut ovat pahoittaneet mielensä kun riisikupeissa ei pala takavalot, mutta yllättävän paljon liikkuu saksalaisia laatuautoja, joista on tilausvaiheessa unohtunut ruksi etuvalovaloista ja vilkuista. Mun riisikupissa auto-asennossa takavalot syttyy kun hämärtyy jopa tunneliin ajaessa kesällä.

...olemme edelleen varattuina ja palvelemme teitä mahdollisimman pian... kuuluu teksti soitettaessa hammashoitoon/terveyskeskukseen. Onko tuttua? Ovatko vastuussa olevat terveysviranomaiset ymmärtäneet ihmisten hädän? Onko avi valvonut hoidon puutteen kaaosta riittävästi? Olisiko journalistien hyvä selvittää hammashoidon/terveyskeskuksen toimivuuden tilaa Pohjanmaalla kertoen totuuden? Lähes kolmentunnin puhelimessa odottelun lopputuloksena saadaan, ettei ole aikaa. Keskustelua!

Merien muoviroska aivan järkyttävää luettavaa (I-P 28.11.). Kuluttajat ovat autuaan tietämättömiä tai enemmänkin, eivät piittaa. Muistan aikoinaan kun kaupat laittoivat muovipussille 15 pennin maksun, siitä nousi kauhea haloo.

Sinä, joka marisit palvelualttiista myyjistä kaupoissa. Seuraavan kerran kun sinulle toivotetaan hyvää päivänjatkoa, katso myyjää silmiin, hymyile ja sano: ”Kiitos samoin”. Saatat yllättyä aivan uudenlaisesta mielialasta.

Siellä ne sadat poppamiesten siipitoteemit nyt jötköttää toimettomina. Kansalle tuulitanssiaiset tuulenvirettä kutsumaan, niin olisi paremmin kuin ennen.

Olen eri mieltä ILPO:ssa 29.11. julkaistussa lnhotus-valituksesta. Tekstaten henkilöä inhottaa, että häneltä kysytään: voinko olla avuksi. Avun tarjoaminen on kohteliasta asiakkaalle. Asioin itsekin kaupoissa ja olen erityisen tyytyväinen saamaani asiantuntevaan palveluun ja myyjän ystävälliseen käytökseen. Liikkeessä tarvitaan todella ammattitietoa ja -taitoa. Suosittelen valittajaa menemään H&M:aan. Siellä ei ole ristinsielua paitsi kassa. Siellä saat kierrellä herran rauhassa eikä kukaan tule tarjoamaan arvon rouvalle apua. Mukavaa shoppailua rouvalle.

Vaasan Sähkön viimeisin kirje, jossa ilmoittivat sähkön ja perusmaksun hinnoista, on edelleen selvää ylihinnoittelua. Maku meni ja rahat.

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

    Tilaa Ilkka-Pohjalaisen uutiskirje

    Saat tuoreimmat uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiisi

    Tilaa uutiskirje