Ympäristöjärjestö haukkui ladattavat hybridiautot petkutukseksi, mutta oikein käytettyinä niillä voi säästää selvästi

Citroënin akkuvoima riitti 38 kilometriä valtatien bussipysäkille asti ennen kuin polttomoottori hyrähti käyntiin. Tulos oli kahdeksan kilometriä parempi kuin auto ennakkoon lupasi. KUVA: Kari Pitkänen
  • Ilkka-Pohjalainen
Jaa artikkeli

Myös kritiikki näitä "puolisähköautoja" kohtaan on kasvussa. Esimerkki tästä on ympäristöjärjestö Transport & Environment (T&E), joka viime viikolla julkaistussa vertailutestissään lyttäsi kolme suosittua hybridimallia perinpohjaisesti. Asiasta kertoi tuoreel...

Haluatko lukea artikkelin?

I-P Digi -tilauksella pääset lukemaan tämän ja paljon muita kiinnostavia artikkeleita.

Tilaa Ilkka-Pohjalaisen uutiskirje

Saat tuoreimmat uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiisi

Tilaa uutiskirje